Lønadminstration

Lønadministration skræddersyet til dig

Vores mål er at styrke din virksomhed - når du lader Nimero varetage din lønadministration, behøves du aldrig at bekymre dig om sygdom mere, da vi altid har personale til stede til at tage sig af den månedlige lønkørsel.

Selvom du vælger at føre lønnen ud af huset, bestræber vi os altid på at få samarbejdet til at føles som en naturlig del af din virksomhed, hvor du altid kan få sparing.

Vi har erfaring med både mindre og større virksomheder med eller uden overenskomster, og kan derfor hjælpe med følgende:

  • Udarbejdelse af lønsedler ud fra stamdata og variabelt input

  • Indberetning til SKAT, ATP, pensionsselskaber etc.

  • Fraværshåndtering ved ferie, sygdom & feriefri

  • Håndtering af refusionssager ved eks. Barsel, fleksjob og sygedagpenge

  • Rapportering af 0-angivelse de måneder du ikke betaler løn

  • Bogføringsbilag og afstemning til eIndkomst

  • GDPR optimeret kommunikation